Top Guidelines Of اخذ ویزای تحصیلی

Wiki Article

خبرِ بد اینکه پیمودن این مسیر به معنی تضمین صدور ویزا و مهاجرت شما نیست! آمار ریجکتی‌های ایرانیان در چندسال گذشته زیاد شده است. به نمودار زیر دقت کنید:

نگران نباشید! تقریباً همۀ دانشگاه‌های معتبر کانادا در این لیست حاضر هستند.

قبل از استادی پرمیت، باید دانشگاه و رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید و مدارک لازم را برای دانشگاه ارسال کنید.

مدارک لازم برای پُرکردن گپ تحصیلی (در صورت داشتن گپِ تحصیلی)

بدون داشتن این نامه، ممکن است گرفتن اِستادی پرمیت کانادا به مشکل بخورد.

شما با دریافت ویزای کار، امکان دریافت اقامت دائم کشور مورد نظرتان را دارید.

سوالی که زیاد از ما پرسیده می‌شود این است: آیا تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان امکان پذیر است؟ درواقع مدرک زبان یکی از مدارک ضروری برای گرفتن ویزای دانشجویی کانادا نیست و بیشتر برای گرفتن پذیرش از دانشگاه مهم است.

استادی پرمیت و ویزای تحصیلی دو مقوله جدا از هم هستند! گمان نکنید با اخذ ویزای تحصیلی می‌توانید به راحتی در کانادا تحصیل کنید.

در صورت داشتن سوال بیشتر، می‌توانید آن را در قسمت نظرات از ما بپرسید.

طبیعیست که مواردی باعث کاهش یا افزایش این مدت‌زمان شوند.

در ضمن در این مطلب، ما فقط روی ویزای تحصیلی کانادا زوم‌کرده‌ایم. گرفتن پذیرش، شرایط و اطلاعات کلی را در مطلب تحصیل در کانادا توضیح داده‌ایم.

همانطور که گفتیم برای دریافت هر نوع ویزای آمریکا باید حضوری به سفارت مراجعه کنید و در مصاحبه ویزا به سوالات افسر پرونده پاسخ دهید.

برای اخذ ویزای تحصیلی باید اول پذیرش تحصیلی از دانشگاه مورد تحصیل و رشته مورد نظر بگیرید و باید بدانید که به کدام دانشگاه می خواهید بروید و در چه رشته ای می خواهید تحصیل کنید.

زاویه صورت در عکس ویزای آمریکا باید کامل رو به دوربین باشد و وضعیت صورت در حالت عادی باشد (بدون لبخندهایی که دندان در آن دیده می‌شود ویزای تحصیلی و چشم ها نباید بسته باشد) .

اقامت ترکیه با خرید ملک

Report this wiki page